Kysymyksiä ja vastauksia

Olemme keränneet tälle sivulle useimmin esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin. Toivottavasti osaamme vastata kysymyksiisi.

Voinko käyttää digitaalisia lupia?

Ehdottomasti kyllä. Oston jälkeen saat digitaaliset luvat sähköpostiisi ja Johkai-tilillesi. Huomaa, että olet kuitenkin itse vastuussa että pystyt näyttämään lupasi tarvittaessa. Pidä huoli, että sinulla on riittävästi akkua mobiililaitteessasi ja olet tallentanut luvat omaan mobiililaitteeseesi paikallisesti. Voit tarvittaessa näyttää lupasi omalta lohikeskuskotka.fi tililtäsi tai sähköpostistasi.

Tilausten käsittelyaika

Käsittelemme kaikki tilaukset ennen lupien ja muiden tuotteiden toimitusta. Mikäli käytät luottokorttia maksutapana ja suoritat maksun onnistuneesti, saat lupasi Omalle tilillesi ja sähköpostiisi noin kahden tunnin kuluessa. Useimmissa tapauksissa saat ne heti maksun jälkeen. Jos et ole saanut niitä sähköpostiisi tarkista aina oma tilisi suosittelemme tarkistamaan myös roskapostit kansion. Tarkista aina oma tilisi, jossa luvat ovat aina heti tilauksen jälkeen.

En ole saanut lupia sähköpostiini?

Tarkista ensin sähköpostisi roskapostit. Jos et jostain syystä ole saanut maksettuja lupia sähköpostiisi, kun olet vastaanottanut tilaus on valmis ilmoituksen , löydät lupasi aina omalta lohikeskuskotka-tililtäsi. Kirjaudu sisään ja mene oma tili osioon Tilaukset & luvat. Kun tilaus on käsitelty ja valmis, sinulla pitäisi olla digitaalinen ja PDF-versio luvastasi tililläsi ja annetussa sähköpostiosoitteessa.

Jos sinulla on vaikeuksia löytää lupiasi, voit aina ottaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko käyttää tiliäni lupien ostamiseen toiselle henkilölle?

Kaikki tilit ovat henkilökohtaisia ja niitä voidaan käyttää vain ostoihin yhdelle henkilölle. Kaikkien käyttäjien tulee rekisteröidä oma tili, jos käyttäjä haluaa ostaa jotain lohikeskuskotka.fi sivustolta. Luvat ja niiden omistajat todennetaan turva- ja QR-koodista.

Voinko käyttää samaa sähköpostiosoitetta kuin joku toinen henkilö?

Käytämme sähköpostiosoitteita moniin eri asioihin. Tämän vuoksi kaikilla asiakkailla on oltava yksilöllinen sähköpostiosoite, jota ei ole rekisteröity meille aikaisemmin.

Yksityisyys?

Kaikki käyttäjätiedot tallennetaan turvallisilla palvelimillamme, eikä niitä anneta tai myydä kolmannelle osapuolelle.  Luottokortin tietoja ei tallenneta palveluumme. Voit lukea yleiset käyttöehtomme täältä.

Kielet ja käännös?

Pääkielemme on Suomi. Yritämme tehdä käännökset niin hyvin kuin pystymme, kaikesta huolimatta käännöksissä saattaa esiintyä virheitä. Yritämme kääntää kaikki sivut ja niiden osat, mutta sivustolla on joitakin alueita, joita ei ole käännetty johtuen teknisistä rajoituksista. Työskentelemme parhaillaan käännösten parantamiseksi.

Toimitukset?

Tällä hetkellä meillä ei ole mitään fyysisiä tuotteita, joten kaikki tuotteet toimitetaan annettuun sähköpostiosoitteeseen ja omalle tilille, kun tilaus on käsitelty. Ole kärsivällinen. Jos et ole saanut lupiasi sähköpostiisi tai tilillesi ota yhteyttä asiakaspalveluun ja anna tilausnumerosi meille. Jos käytät maksamiseen luottokorttia sinun pitäisi saada lupasi viimeistään kahden tunnin kuluessa tilauksesta.

Missä lupani ovat?

Kun ostat luvan Johkain sivustolta saat aina lupasi oston yhteydessä määärittelemääsi sähköpostiin. Tämä tarkoittaa, että sinun on annettava voimassa oleva sähköpostiosoite, kun teet tiliä ja tilausta.

Sähköpostin lisäksi löydät kaikki luvat omalta tililtäsi , jos olet kirjautunut sisään. Tässä on linkki kirjautuneille asiakkaille: Tilaukset & luvat.

Miten voin tulostaa lupani?

Lupien tulostus pitäisi sujua kohtuullisen helposti ja tässä on muutamia vinkkejä onnistuneeseen tulostamiseen. Emme suosittele lupien tulostamista suoraan sähköpostistasi. Parhaat tulokset saavutetaan, kun käytät tulostuksessa PDF-tiedostoa, jonka olet vastaanottanut sähköpostiisi. Sähköpostiohjelman asetuksista riippuen ohjelma saattaa estää esim. kuvien näyttämisen. Kun otat tulosteen niin varmistu, että tulosteesi sisältää kuvat, kuten esimerksi Qr-koodin.

Jos sinulla on ongelmia, kun tulostat lupia sähköpostista voit tulostaa lupasi omalta tililtäsi.

Entä turvallisuus?

Kaikki tietoliikenne sivustollamme on suojattu. Emme säilytä luottokorttitietoja sivustollamme.

Mitä tarjoamme käyttäjille?

Teemme erittäin jännittäviä parannuksia käyttäjillemme. Seuraavassa on joitakin ominaisuuksia, jotka ovat käytettävissä käyttäjillemme tai ovat kehitteillä.

  • Nopeat ostokset paikallisesti ja verkossa.
  • Käyttäjien kuvat luvissa
  • Lupahistoria omalla tililläsi
  • Suora saalisraportointi luvasta
  • Digitaaliset luvat (aluekohtaista)
  • Henkilökohtaiset saalistilastot (Kymijoki Plus-jäsenille)
  • + Paljon muuta

Tällä hetkellä työskentelemme monien ominaisuuksien parissa. Ota meihin yhteyttä jos sinulla on toiveita palvelumme suhteen.

Haluatko tehdä asiakaspalautuksen?

Lupia ei palauteta tai hyvitetä, koska ne ovat henkilökohtaisia. Niistä jää myös aina varsinainen tuote asiakkaalle, joka siis toimitetaan maksun yhteydessä.  Jotkin lupa-alueet voivat tehdä hyvityksiä erikoistapauksissa ja sinun tulee olla yhteydessä ko. lupa-alueeseen kysyäksesi hyvitystä. Kalastuslupia koskevat ehdot löydät täältä.

Kaikki muu tuotetta palautetaan 14 päivän kuluessa tilauksesta ja sinun täytyy olla mehin yhteydessä hakiessasi hyvitystä.

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysymyksiä. Yritämme antaa sinulle vastauksia niin pian kuin mahdollista / tarvittaessa. Yhteystiedot löytyvät täältä.

Lupamyyjän yhteystiedot löytyvät aina kaikilta tuotesivuilta sekä kuiteista ja tilausvahvistuksista.

Mitkä ovat hyväksytyt maksutavat?

Tällä hetkellä voit käyttää maksamiseen perusluottokortteja, kuten: Visa , Master Card ja American Express. Tämän lisäksi voit maksaa mysö muilla Paytrailin tukemilla maksumenetelmillä.